About Me

My photo
Aku tak kacau hidup orang... Jangan Kacau hidup aku...

Friday, February 26, 2010

Cuti Maulidur Rasul

Sehari hari ni aku berkurung dalam rumah.. Apa lah yg aku blh buat, bosan, sunyi... orang lain dalam rumah aku balik kg.. Aku malas nak balik tambahan pulak ongkosnya kurang.... huhuhuhu... tulahkan bahana gaji dapat awal...

Nak p tgk wayang semua member dah ada program sendiri... apa la yg aku blh buat... ngadap blog aku ni je la... tambah sikit2 penyerinya... Al-maklumlah baru belajar nak buat blog....

Rindunya kat anak aku yang dua orang tu.... tak ada depan mata sunyi tapi bila ada fuh!!!! x tahan ngan gelagat dia org. Dimana ada adiknya... disitulah dia ada menyempel.... Kuat sangat jelous dia pada adik dia...

Tapi kekadang aku rasa kesian gak pada si kakak, ye la asyik kena marah ngan semua orang bila duk kacau adiknya. Ye la tak kan nak marahkan si adik, adik bukan tahu apa2 pun... baru setahun 2 bulan maaaa... jalan pun terhuyung hayang lagi...

Cepat lah anak-anak mama balik... rindu niiiiiiiiii.... Ibu jangan balik kampung lama-lama sangat tau...

-The only One-

No comments:

Post a Comment