About Me

My photo
Aku tak kacau hidup orang... Jangan Kacau hidup aku...

Saturday, February 27, 2010

Autograf


Malam ni disebabkan terlalu boring maka aku pun belek la kotak2 masa aku pindah dulu. Nak di jadikan cerita aku terjumpa la semula khazanah lama yang berharga iaitu "BUKU AUTOGRAF" masa aku sekolah tingkatan empat dulu di SMPS.

Huhuhuhu.... excited aku bila terjumpa buku tu.. apa lagi aku pun belek la apa yang kengkawan aku tulis dulu2 masa belajar... Tergelak sorang je bila aku baca buku autugraf tu..

Mcm2 nasihat yang ada dalam tu... Alhamdulillah sekurang-kurangnya nasihat kawan2 masa sekolah dulu menjadikan aku insan berguna sekarang ni... Alhamdulillah... Tq my friend.

Antara yang terkandung dalam buku tu :-

Cover kulit buku Autograf  Depan dan Belakang









Coretan dan creativiti kengkawan aku...

Hasil kreativiti Zam

hasil Kreativiti Erina


Hasil Creativiti Amie
 
Hasil Kreativiti Iza



- The only One -

No comments:

Post a Comment