About Me

My photo
Aku tak kacau hidup orang... Jangan Kacau hidup aku...

Thursday, March 4, 2010

Gelagat Haikal...

Malam tadi Haikal tido ngan aku.. so sblm tido tu macam-macam gelagat yang dia buat... lucu pulak aku tgk.. penat seharian bekerja telah hilang bila melihat gelagat dia yang keletah. mcm-macam dibuatnya kat bilik aku tu... tapi dia sekarang kuat sangat merajuk. Agaknya boleh tahu dia nak dapat adik agaknya... Pantang lambat sikit buat susu, dukung terus berguling-guling... Kadang-kadang aku suka juga menyakat dia ni.... Hehehe saja lah nak tgk anak nangis dulu baru dukung.... Satu lagi tabiah Haikal ni bila nak tido mesti panjat badan kita... Dia suka tidor atas badan terutama sekali Ibu dia. Ngan Mama dia ni kurang gemar sikit sebab aku ni bila dia baring atas badan aku bukan ada isi pun nak berbanding ngan ibu dia yang memang "EMPUK" (ibu jangan mare aaaaaaa...)
                              Ni lah Gaya Haikal Bangun Tido Pagi tadi


NIlah Haikal Kalo tido  mesti nak ada orang sebelah dia

-The Only ONE-




No comments:

Post a Comment